Головна

 

                             
                                   
                                     
                                   
                                     
                                   
                                     
                               



Заявникам
Search - FAQ Book Pro
Search - Tags
Поиск - Категории
Поиск - Контакты
Поиск - Контент
Поиск - Ленты новостей
Поиск - Ссылки

  • Запобігання корупції

Нормативно-правові акти

Департамент експертизи реєстраційних матеріалів

Фармаконагляд

Експертиза матеріалів доклінічних та клінічних випробувань

Стандартизація медичної допомоги

Біологічні/біотехнологічні продукти та біосиміляри

Лабораторія фармацевтичного аналізу (ЛФА)

Лабораторія з контролю якості медичних імунобіологічних препаратів

Формулярна система забезпечення лікарськими засобами

Пілотні проекти щодо державного регулювання цін

Державний реєстр лікарських засобів

Перелік клінічних випробувань в Україні

Настанови

Звіти для громадськості

Антикорупційні заходи

Доступ до публічної інформації

Меню заявника

Фармацевтичний журнал

Сертифікацію щодо відповідності системи менеджменту якості ДП «Державний експертний центр МОЗ України» (далі – Центр) вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 проводила провідна міжнародна сертифікуюча компанія TÜV ZUDManagementServiceGMbH.

 

Сертифікат № 12 100 48196 TMS чинний від 30.06.2017 засвідчує, що Центр впровадив та використовує систему менеджменту якості.

 

Ретельна зовнішня перевірка щодо відповідності управління системи менеджменту якості охопила надання експертних послуг у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань, державної реєстрації та обігу лікарських засобів.

Звіт аудиту (№ звіту 707026491), що був проведений у Центрі аудиторами ТОВ «Technical and Management Services LLC», підтверджує, що вимоги ISO 9001:2015 у Центрі виконані. 

 

В результаті проведеного аудиту зовнішніми експертами відзначено відповідність системи менеджменту якості. Політика у сфері якості Центру належно сформульована, узгоджена з цілями та сферою діяльності Центру,відповідає меті підприємства та спрямована на запровадження належної регуляторної практики (GRP), постійне поліпшення системи менеджменту якості з урахуванням вже існуючого власного та міжнародного досвіду, забезпечення ефективного функціонування системи менеджменту якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015, підвищення якості послуг, що отримують суб’єкти господарювання (заявники, виробники, лікарі, пацієнти, споживачі), а також оптимізації процесів управління.

 

 

 

 

 політика у сфері якості

Сертифікат міжнародного стандарту ISO 9001 :2015