Головна

 

                             
                                   
                                     
                                   
                                     
                                   
                                     
                               



Заявникам
Search - FAQ Book Pro
Search - Tags
Поиск - Категории
Поиск - Контакты
Поиск - Контент
Поиск - Ленты новостей
Поиск - Ссылки

  • Запобігання корупції

Нормативно-правові акти

Департамент експертизи реєстраційних матеріалів

Фармаконагляд

Експертиза матеріалів доклінічних та клінічних випробувань

Стандартизація медичної допомоги

Біологічні/біотехнологічні продукти та біосиміляри

Лабораторія фармацевтичного аналізу (ЛФА)

Лабораторія з контролю якості медичних імунобіологічних препаратів

Формулярна система забезпеченнями лікарськими засобами

Пілотні проекти щодо державного регулювання цін

Державний реєстр лікарських засобів

Інформація щодо клінічних випробувань в Україні

Настанови

Звіти для громадськості

Антикорупційні заходи

Доступ до публічної інформації

Меню заявника

     Із вересня 2017 року заявники можуть подавати до Державного експертного центру електронну реєстраційну форму для лікарського засобу, до реєстраційних матеріалів якого вносяться зміни.

 

 

     Електронна заявка дозволить оптимізувати роботу експертів, а також уникнути помилок при перенесенні «паспортної частини» (назва лікарського засобу, назви та адреси заявників і виробників, які беруть участь у виготовленні ЛЗ, тощо).

 

     Подати електронну реєстраційну форму можна через Систему «Візуалізація 2.0».Доступ до Системи мають лише авторизовані користувачі (заявники/представники заявників). Такий доступ надається безкоштовно для заявників та представників заявників, що перебувають у договірних відносинах з Центром (порядок отримання доступу до Системи).

 

     Через цю ж Систему Центр приймає також електронні реєстраційні форми для лікарського засобу, що подається за повним досьє.

 

     Система «Візуалізація 2.0» успішно працює в Центрі протягом останніх трьох років. Вона представлена як схематична візуалізація стану та кількості заяв, що знаходяться в роботі структурних підрозділів Центру, із зазначенням етапу проходження експертизи.  

 

     Система надає такі послуги:

     1)     у режимі реального часу, як тільки експерт опрацював матеріали, оновлені дані щодо стану експертизи автоматично передаються з ЄІАС у Систему;

     2)     відкрито доступ до інформації, що дозволяє авторизованим користувачам оперативно, не гаючи часу на відвідування Центру, ознайомитись та/або роздрукувати листи Центру, відповідні формами запитів та повідомлень.

 

     Будемо раді отримати ваші зауваження та пропозиції щодо роботи Системи «Візуалізація 2.0», зокрема нових електронних реєстраційних форм, у листах на адресу eias@dec.gov.ua.