Агентство з контролю за лікарськими засобами та виробами медичного призначення Японії (PMDA)

Безпека лікарських засобів, що містять тейкопланін (teicoplanin)

(інформація до відома)

Агентство з контролю за лікарськими засобами та виробами медичного призначення Японії (PMDA) опубліковано оновлену інформацію з безпеки лікарських засобів. Представлено деталі змін до інструкцій для медичного застосування лікарських засобів, що містять тейкопланін (teicoplanin).

Переглянута інформація підкреслена.

Поточна версія Оновлена версія
Розділ «Побічні реакції»

Підрозділ «Клінічно значущі побічні реакції»

Токсичний епідермальний некроліз (ТЕН), синдром Стівенса-Джонсона, ексфоліативний дерматит.

Розділ «Побічні реакції»

Підрозділ «Клінічно значущі побічні реакції»

Токсичний епідермальний некроліз (ТЕН), синдром Стівенса-Джонсона, гострий екзантематозний пустульоз, ексфоліативний дерматит.

З повною англомовною версією інформацій, що оприлюднені MHLW та PMDA можна ознайомитись за посиланнями:

https://www.pmda.go.jp/files/000246370.pdf