Пам’ятка для відвідувачів сервісного центру

Для покращення сервісу обслуговування у сервісному центрі передбачено:

Термінал

На вході встановлено інформаційний термінал електронної черги для реєстрації відвідувачів. Перш ніж отримати необхідну послугу, відвідувач вибирає на сенсорному терміналі відповідний пункт меню, реєструється в черзі та отримує талон з номером черги. Отримавши талон, клієнт очікує своєї черги, спостерігаючи за інформаційними табло електронної черги, на яких відображена інформація про поточного клієнта та номер обслуговуючого оператора. Відвідувач підходить до вікна обслуговування, коли на центральному табло електронної черги з’являється його реєстраційний номер із зазначенням номера обслуговуючого оператора.

Візочки

Якщо документи містять велику кількість матеріалів (папок), відвідувачі можуть скористатися  візочками для  їх переміщення.

Кімната технічної підтримки заявника

В кімнаті технічної підтримки можна скористатися такими технічними засобами: персональним комп’ютером, ксероксом.

Гардероб

Приміщення для зберігання  верхнього одягу.