thumbnail

До уваги заявників – чат-бот «Єдине вікно/ Сервісний центр» відтепер у Telegram

Шановні заявники, відтепер отримати інформацію з питань оформлення заяв та подачі реєстраційних матеріалів можна не лише за телефоном гарячої лінії чи письмово, а й в інтерактивному форматі – за допомогою чат-боту «Єдине вікно/ Сервісний центр» у месенджері Telegram.

Мета його створення – допомогти заявникам з оформленням та подачею документів до Міністерства охорони здоров’я та Державного експертного центру МОЗ України.

Чат-бот «Єдине вікно/ Сервісний центр ДЕЦ МОЗ України» містить активні посилання на нормативну базу з питань державної реєстрації, перереєстрації або внесення змін до реєстраційних матеріалів, щодо клінічних випробувань лікарських засобів, а також іншу корисну інформацію.

Наразі за допомогою чат-боту можна швидко отримати відповіді на питання за такими категоріями:

Єдине вікно

  1. Державна реєстрація, перереєстрація, внесення змін до реєстраційних матеріалів
  2. Клінічні випробування (суттєві поправки)
  3. Ліцензування господарської діяльності з медичної практики
  4. Акредитація закладу охорони здоров’я
  5. Атестація лікарів
  6. Декларування оптово-відпускних цін на лікарські засоби

Сервісний центр

  1. Державна реєстрація, перереєстрація, внесення змін до реєстраційних матеріалів на лікарські засоби
  2. Клінічні випробування. Суттєві поправки
  3. Інші документи

Чат-бот економить ваш час і зусилля, адже відповіді можна отримати миттєво, без очікувань у телефонній черзі або листів поштою.

Чат-бот доступний за посиланням https://t.me/SingleWindowServiceCenterBot

Або задайте в пошуковий рядок Telegram «Єдине вікно/ Сервісний центр» і натисніть Старт.

Нагадаємо – створення чат-боту – ще один крок у напрямку діджиталізації сервісів, що надаються Центром.

thumbnail