thumbnail

Жодного дня за період повномасштабної війни Центр не припиняв прийом заяв та досьє на реєстрацію ліків, – Єдине вікно та Сервісний центр поділилися попередніми підсумками 2022 року

Єдине вікно та Cервісний центр – чи не єдині в структурі ДЕЦ та Міністерства охорони здоров’я України, які навіть у найважчі періоди року не призупиняли роботу та в повному обсязі виконували зобов’язання по прийому заяв та/або реєстраційних матеріалів на державну реєстрацію (перереєстрацію), внесення змін, проведення клінічних  випробувань та суттєвих поправок на лікарські засоби, інших документів, видачу висновків та реєстраційних посвідчень на ліки.

В цілому за 11 місяців поточного року по фармнапрямку Центром було отримано більше 18 тис. реєстраційних заяв та понад 26,5 тис. матеріалів на проведення експертиз. Водночас станом на листопад видано 11 913 реєстраційних висновків та інших посвідчень. Попри складнощі воєнного стану до Єдиного вікна та Сервісного центру звернулося особисто більше 23,6 тис. відвідувачів.

«Це непогані показники для року, коли чимало компаній призупиняли роботу або переводилися за кордон, діяльність обмежувалася через обстріли, численні повітряні тривоги та відключення електроенергії. Попри це Єдине вікно та Сервісний центр жодного дня повномасштабного вторгнення РФ не припиняли прийом та видачу документів. Були звернення, що потребували екстреної державної реєстрації ліків, і ми працювали. Ми не лише не зупинилися, але й, враховуючи особливості воєнного стану, оптимізували і удосконалили організаційну роботу із заявниками», – розповіла  директор Департаменту координації експертних матеріалів Центру Наталія Тараненко.

У числі ключових змін 2022 року, які допомогли покращити якість надання послуг в межах Єдине вікно та Сервісний центр, стали:

  • запровадження можливості подачі заяв та/або реєстраційних матеріалів не лише у паперовій, але і електронній формі.

Це дало можливість заявникам оптимізувати час на подання документів, а Центру – зменшити навантаження на операторів та забезпечити безперебійне виконання функцій. На сьогодні близько 30% вхідної документації реєструється через електронний формат подачі. А запроваджена ще раніше електронна система «Візуалізація» надає можливість заявникам відслідковувати процес проходження поданих ними документів в онлайн-режимі.

  • упровадження послуги надання (за потреби) скан-копій реєстраційних документів (реєстраційного посвідчення/вкладки до реєстраційного посвідчення, інструкції для медичного застосування лікарського засобу, методів контролю якості та змін до них тощо).

Для  багатьох компаній це дозволило пришвидшити процедури виходу критично необхідних препаратів на ринок за умови наявності сканованих дозволів, а оригінали документів забрати у зручний час.

  • збільшено кількість годин прийому відвідувачів, реєстрації та видачі документів, що дало можливість обслуговувати ще більше заявників.

На сьогодні організаційний відділ «Єдине вікно» та відділ організації комунікацій «Сервісний центр» працюють у штатному режимі, приймають/видають сотні документів в день та надають безкоштовні консультації. При цьому наполегливо дотримуються високих стандартів обслуговування та єдиного корпоративного стилю.

Детальніше за посиланням: https://www.dec.gov.ua/applicant/service-center/

Тел. +38(044)202-17-05.

thumbnail