thumbnail

Щодо організації ведення договірної роботи під час воєнного стану

У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням правового режиму воєнного стану на території України відповідно до Закону України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» для контрагентів ускладнено надання Державному експертному центру МОЗ України (далі – Центр) договорів, додаткових угод та інших документів, що необхідні для укладання договору на проведення експертизи реєстраційних матеріалів на лікарські засоби, експертизи матеріалів клінічних випробувань, проведення експертизи заяв і досьє з державної оцінки медичних технологій, експертизи заяв щодо можливості включення лікарського засобу до Державного формуляра лікарських засобів.

Основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів в Україні регулюються Цивільним Кодексом України, Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22 травня 2003 року № 851-IV, Законом України «Про електронну комерцію» від 03 вересня 2015 року № 675-VIII, Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII.

Враховуючи наведене, тимчасово, з 04.04.2022 на період дії воєнного стану договори, додаткові угоди від контрагентів, приймаються Центром як в паперовому, так і в електронному вигляді.

Відповідно до статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги», зокрема, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки.

Отже, договори, додаткові угоди в електронному вигляді підписуються із застосуванням кваліфікованого електронного підпису та надсилаються на електронну скриньку Центру contract@dec.gov.ua.

Документи, необхідні для укладання договору з Центром, перелік яких зазначений на офіційному сайті Центру за посиланням, приймаються Центром як в паперовому, так і в електронному вигляді. Зазначені документи разом із гарантійним листом, який повинен містити зобов’язання про надання протягом трьох місяців після закінчення воєнного стану оригіналів вищезазначених документів або належним чином засвідчених їх копій, передаються у вигляді скан-копій на електронну скриньку Центру contract@dec.gov.ua й засвідчуються кваліфікованим електронним підписом (за наявності).

Від контрагентів, які не мають можливості застосовувати електронний підпис, договори, додаткові угоди та документи, необхідні для укладання договору з Центром, приймаються у вигляді кольорових скан-копій на електронну скриньку Центру contract@dec.gov.ua разом із гарантійним листом, який повинен містити зобов’язання про надання протягом трьох місяців після закінчення воєнного стану оригіналів вищезазначених документів або належним чином засвідчених їх копій.

Загальні технічні вимоги, яких необхідно дотримуватись під час сканування документів:

  • кольорові скан-копії всіх сторінок в хронологічному порядку з наскрізною нумерацією у форматі pdf;

  • скан-копії мають бути чіткими та відображати всі реквізити документа (підписи, печатки тощо);

  • роздільна здатність під час сканування — не менше 200 dpi;

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 49 Mb, у разі перевищення зазначеного розміру може бути сформовано декілька файлів;

  • назва файлу має починатися з назви юридичної особи заявника.

Додатково повідомляємо про можливість надсилання документів (договорів, листів та інших документів) в паперовому вигляді засобами поштового зв’язку АТ «Укрпошта» та кур’єрської доставки «Нова пошта» на адресу Центру: 03057, м. Київ, вул. Смоленська, 10.

Сподіваємося на взаєморозуміння та підтримку!

Ми працюємо для вас і заради Перемоги! Все буде Україна!

thumbnail